Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

بهینه سازی وب سایت و سئو (Seo)

سئو یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عوامل موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. افزایش بازدید، افزایش درآمد، رشد کسب‌وکار، جلب اعتماد و اعتبار کاربران و افزایش آگاهی از برند، تنها برخی از دستاوردهای سئو هستند. در ماگ وب، ما تمام خدماتی که در سئو نیاز دارید را به شما ارائه می‌کنیم؛ این خدمات عبارت‌اند از:

خدمات

انواع خدمات سئو وبسایت

تدوین استراتژی سئو

برنامه‌ای منسجم در اختیار داشته باشید تا بدانید در هر مرحله چه اقدامی پیش رو دارید.

مشاوره سئو

به کمک مشاور سئو، با فضای کنونی دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و کاربران هدف خود را بشناسید.

آنالیز سئو سایت

با آنالیز و بررسی وضعیت وب سایت، درک بهتری از نقاط قوت و ضعف سایت بدست آورید.

درباره ما

چرا انتخاب ماگ وب؟

راهکارهای بهبود فروش

ارائه جدیدترین تکنیک‌های افزایش فروش

ارائه متدهای جدید کسب و کار

بررسی حوزه فعالیت و ارائه روش‌های نوین کسب درآمد

تدوین استراتژی کسب و کار

حرکت به سمت اهداف با یک ذهنیت درست

سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه فعالیت های بهینه سازی روی صفحات داخلی وبسایت گفته می شود. در سئو داخلی ساختار صفحات، محتوا، تگ ها HTML و دیگر فاکتور های پر اهمیت سئو داخلی بهینه می شود تا وبسایت شما به گونه بهتری به موترو های جستجو نشان داده شود تا به راحتی موتور های جستجو صفحات وبسایت شما را در نتایج خود نمایش دهند.

سئو تکنیکال

در این قسمت از فرآیند سئو یک وبسایت به بخش فنی سایت مربوط می شود که ساختار وبسایت را با ساختار مورد تایید موتور های جستحو جلو می بریم تا به فرآیند ایندکس شدن صفحات سایت سرعت ببخشیم. یکی از مهم ترین فاکتور های سئو تکنیکال بهینه سازی سرعت صفحات وبسایت است که هر چه سرعت وبسایت بهینه تر باشد به سئو وبسایت کمک بسیار زیادی می کند.

سئو خارجی و لینک سازی

لینک سازی خارجی در ساده‌ترین حالت، به تبلیغ و ترویج محتوای ارزشمند و کاربردی ما در سایت‌های معتبر و مرتبط دیگر گفته می‌شود. این لینک‌ها به موتورهای جستجو این سیگنال را می‌دهند که محتوای سایت ما هم معتبر و مفید است. لینک‌های خارجی از طرف دیگر به کاربران هم کمک می‌کنند تا صفحات مرتبط با یک موضوع مشخص را هم پیدا کنند. لینک سازی یکی از تاکتیک‌های سئو است که تأثیر زیادی بر رتبه سایت ما در نتایج گوگل و همچنین جذب بازدید دارد.

تدوین استراتژی سئو

ما هر پروژه سئو را با تدوین استراتژی شروع می‌کنیم؛ سند استراتژی سئو حکم نقشه راهی را دارد که به ما کمک می‌کند در میانه راه گم نشویم و بدانیم در هر مرحله، چه اقداماتی را انجام دهیم. سند استراتژی سئو به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا بیشتر و بیشتر توسط مخاطبان هدف دیده شوید و جایگاه خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهبود دهید.

آنالیز و مشاوره سئو